2012. július 15., vasárnap

Prológus: My heart getting louder

Sziasztok!


Érdemes megnézni a szereplők modult, mivel 2012 decemberében járunk!

A történet fejezetcímeit az I Wish című számból szedem. Valamikor teljes mondatot, valamikor lehet, hogy csak egy szót ragadok ki a szövegből címnek. És annyit elárulok, hogy az I Wish számhoz sok köze lesz a történetnek, viszont az egyes fejezet címeknek nem mindig lesz köze a számhoz!!!

Mivel ez csak prológus, így nem lesz olyan hosszú, mint a fejezetek lesznek! De azért jó olvasást!
MissMe



Nehéz elbúcsúzni Amerikától, de legfőképp az otthonomtól. Itt születtem, és minden emlékem ezekhez a helyekhez köt. Minden, és mindenki hiányozni fog ezalatt a három hét alatt - hiába jövök pár napra haza ünnepekkor.
- Ideje lenne hazamenni. Tudod, holnap One Direction - emlékeztet a menedzserem hirtelen a semmiből. Bár nem látom, tudom, hogy ő az. Felé fordulok, és bólintok.
Ő az egyetlen, aki elutazik velem Londonba, és mindenhova velem tart. Ő a támaszom: meghallgat, bármilyen problémám is van. Ő tisztában van azzal, hogy mennyire fáradt tudok lenni a nap végére. Ő tudja, hogy mit miért csinálok, ezért gyakran jobban ért meg, mint a szüleim. Nekik is sokat köszönhetek,... szinte mindent. Ahol épp most tartok, azt is nekik. Viszont nem hittem volna még egy évvel ezelőtt, hogy ilyen munkám lesz. Először úgy volt, hogy táncot tanítok olyanoknak, akik szeretnének, de nem tudnak. De aztán az egész életem felfordult. Több híresség megkért, hogy a koncertjük alatt legyünk háttértáncosok. Rá pár hónapra klippekben táncoltunk már. És most ott tartunk, hogy a One Direction-nek fogom rendezni a klipjét...
Egyszer csak az tűnt fel, hogy Charlotte - a menedzserem -, kezeit csipőre rakja. És ezzel talán tudja, hogy kirángatott gondolkozásomból.
- Mi lesz a holnapi program? - kérdezem talán még mindig egy kicsit kábán. Vagy próbán voltam egész nap, vagy a szomszédos kajáldába - és az nem sokszor fordult elő. A barátnőm elmosolyodik, és válaszol nekem:
- Szerintem, azt később elmondom - jegyzi meg, és én fölállok miután befejezi. Sétálok a kijárat felé, és Char is velem tart.
Lépéseink hallatszódnak a lenyugvó város utcáin, és bennem csak egy gondolat fészkelt el: mégiscsak öt srácról van szó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése