2012. augusztus 17., péntek

A legegyedibb blog díj

Sziasztok!

Most nem résszel jelentkezem, bár azzal is kéne, de míg a szavazás nem zárult le, addig nem is kezdtem el írni. Majd meglátom, mikor tudom hozni. Négy napnál előbb semmiképp sem, de próbálom minél hamarabb hozni :)

1. Tedd ki a képet a blogodra!
- pipa - 

2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!
Köszönöm FantasyGirl és Lena :)
- pipa -

3. Írj magadról tíz dolgot! - pipa -
1. Most éppen a nagyiméknál nyaralunk az egyik testvéremmel.
2. Eredetileg szőke haja volt és kék szemem, de idővel  bebarnultam
3. Most már tudom, hogy hova szeretnék menni, tovább tanulni! Ez javulás, mert az előbbi díjnál nem tudtam.
4. Most már azt is tudom, hogy mi szeretnék felnőttkoromban dolgozni. Egyelőre a belsőépítész szeretnék lenni, de még a  rendezvényszervező se rossz :)
5. Ezt a történetet még tavaly karácsony körül kezdtem el írni. Abbahagytam, de  most újraírom, mint láthatjátok
6. Nem vagyok az a fajta, aki sokat beszél magáról. Inkább hallgatom a másikat. Ezért nem is erősségem ez a dolog
7. Minden este  úgy fekszem le, hogy  ezt  mondom: megint eltelt egy nap. És valahogy szomorúság fog el.
8. Nem szeretem Budapestet, mert utálom a tömeget és a dugókat
9. Nothing in Common-t hallgatom most Christopher-től
10. Imádom a művészi képeket

4. Küldjem át azoknak, akik szerintem egyedibb blogot vezetnek - visszaküldés nincs: - pipa -
Szívesen visszaküldeném mindkettejüknek, de mivel nem lehet, így csak szóban mondom :)
- Macy-nek szeretném a díjat adni

5. Értesítsem őt:
Mindjárt meglesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése