2012. augusztus 10., péntek

Liebster Award

Sziasztok!

Hú... nem egy kicsit meglepődtem, hogy a blogom megkapta az első díját.  Nagyon-nagyon jól esett :) Köszönöm a díjat, ღDevilღ-nek, DreamerGirl-nek és Aprócskalány-nak!
Mielőtt még a díjról beszélnék, csak annyit szeretnék mondani, hogy már egész jól haladok a fejezettel. Fele már meg van, az is lehet, hogy ma föl rakom, de az is lehet, hogy már holnap :)


1. Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról!
2. A jelölő minden kérdésére válaszolni kell! 
3. 11 kérdést fel kell tenni a jelölteknek!
4. 11 embert meg kell jelölni, és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés!)


Tizenegy dolog magamról:

- 7 hónapja rendszeresen futok, és egyre jobb szeretnék lenni. Időben és körökben is
- Félév múlva döntenem kell az iskolaválasztásról, és fogalmam sincs, hova menjek
- Körülbelül 10 évesen egyszerre három fiú is szerelmes volt belém. Mindegyiket visszautasítottam.
- A jobb fülemmel nem hallok semmit sem, csak a bal fülem a jó
- Szerepjátékozom
- Az óvodában szerelmes voltam egy fiúban, de meghalt.
- Két amerikai osztálytársam is van, viszont csöppet se szépek
- Van egy osztályteknősünk, amit én vittem haza a nyárra (Bélának hívják, és lány)
- Két testvérem van, és mindegyik ír
- Többen bölcsnek tartanak. Az osztályfőnököm úgy gondolja, hogy én vagyok az osztály Buddhája
- Imádom a romantikus filmeket

Kérdések nekem, válaszok tőlem:

1. Mi vezetett rá az írásra?
- Miután elkezdtem szerepjátékozni. Talán azután nem sokkal
2. Ki a példaképed?

- A testvérem. Sok mindenben segített, még ha nem is tudja.
3. Miért lett a történeted főszereplője az adott "szereplő"?

- Szeretem az olyan karaktereket, amelyek nem unalmasak. Szeretem, ha állandóan pörög, vagy legalább el van foglalva valamivel. És akkor jó írni olyan jelenetet, amiben kivételesen kikapcsolódik.
4. Szeretnéd -e ha a továbbiakban az írásod könyvileg, avagy filmileg is napvilágot lásson?

- Nem. Nem vagyok pesszimista - sőt, optimista vagyok -, de nem leszek író. Nem is igazán szeretnék az lenni, Hobbiból írom, és csak azért, hogy akit érdekel az olvassa.
5. Mi alapján formálod meg a történetedben lévő női és férfi főszereplő, és fontosabb mellékszereplők karaktereit?

- Mindenképpen a két főszereplő lányt úgy alkottam meg, hogy hasznuk legyen a későbbiekben. Sok jellemüknek lényeg van/lesz a történetben. Nem szeretem, ha a karakter sablonos. A barátnők gyakran ellentétek, próbáltam itt is ellentéteket rakni - de persze vannak hasonlóságok is. A főszereplők férfi karakterek ugyebár nem kitaláltak, így próbálom élethűre megoldani.
6. Mi az egyik legnagyobb álmod?

- Furcsa, de nincs álmom. Nem tudom mi akarok lenni, mit szeretnék csinálni.Lényegében azt se tudom mi lesz velem 10 év múlva.
7. Ha szemtől szemben találkozhatnál a kedvenc hírességeddel, mit tennél?

- Egy ideig nem hinném el. Aztán ha csak utcán sétálunk, rámosolygok - vagy esetleg köszönök is neki, hogy tudja, ismerem. De autogrammot nem kérnék tőle, és fotót se. Azért nem, mert megkérdezni sem tudnám - nem vagyok jó angolból.
8. Melyek történetek fognak meg legigazán?

- A romantika mindenképp legyen benne. Szeretem, ha a karakter nem tudja elsőnek, hogy szereti-e vagy nem. Ha tépelődik egy kicsit - vagy nem is tudja bevallani magának. Szeretem a leírásokat (jómagam nem is vagyok jó abban).
9. Melyik szereplő bőrébe bújnál a legszívesebben, a saját történetedben, és miért?

- Charlotte. Egyértelműen ő lenne az, hisz kicsit hasonlítunk. Na, jó... sok hasonlóság van bennünk. Hiú vagyok, és ő is. Pontos, minden részletet meg szeretne oldani - egyedül. Én is így vagyok ezzel, csak éppen másban. Fel szeretné vidítani a szomorú embereket, és én is.
10. Mit tennél, ha egyszer a saját történetedben a kedvenc főszereplőd bőrében találnád magad, és mindaz megtörténne veled, ahogyan azt te megírtad?
- még nem igazán tudjuk - mármint Ti nem tudjátok -, hogy mi lesz Charlotte története. Ő neki is egy teljesen összerakott története van, de azt én sem tudnám, hogy mit csináljak. Azt, amit Charlotte fog, hisz abban is hasonlítani fogunk, ami vele fog történni - pontosabban ahogyan fog történni vele.
11. Mit jelent számodra az írás?

- kikapcsolódás, a legnehezebb napokban is képes vagyok a történetemre gondolni. Tanórák szüneteiben (néha órán is) írok. De nekem inkább csak egy hobbi.

Frissítve 2012. augusztus 30.

1. Hogyan ismertétek meg a One Direction-t, és mikor?
- Még tavaly december elején, hallottam először róluk. A szerepjátékon ajánlották, és én megnéztem a klippet. Elsőre megtetszett!
2. Mi vett rá arra titeket, hogy róluk írjatok?
- Nem tudom már. Ezt a történetet még mikor megismertem őket, akkor találtam ki. Most csak továbbfejlesztem.
3. Van-e kedvenc szereplőtök a történetetekben? Ha igen, ki és miért? 
- Charlotte, és ezt már letárgyaltuk pár díjban :) Hasonlít rám, ezért nem nem kell szerintem bővebb választ adnom.
4. Ki a kedvencetek a One Direction-ból?
- Mindegyiküket nagyon szeretem. De ha már megkérdeztétek, Louis és Harry az, de nem messze áll tőlük a többi tag.
5. Van-e írói példaképetek?
- Hm... erre nem válaszolnék.
6. Szoktatok zenét hallgatni írás közben? Mit?
- Igen, az első részeknél az I Wish-t hallgattam, de most már mindent, amire éppen rákkattintok a YouTube-on. Ha sok ihletem van, akkor viszont a letöltötteket hallgatom, és az mostanában One Direction, Big Time Rush vagy Justin Bieber Believe albuma.
7. Ha egy napig bárki bőrébe bújnátok ki lenne az, és miért?
- Váó! Ez most jó kérdés... *gondolkodik gőzerővel* Most így hirtelen a Danielle Peazer jutott eszembe. Mivel régebben írtam róla sztorit, így kíváncsi lennék rá. Meg hát szívesen találkoznék az 1D-s tagokkal - és Danielle szerintem jóban van velük.
8. Van kedvenc filmetek és sorozatotok?
- Kedvenc filmem a Flipped - Változó szerelem. Kedvenc sorozatom régebben a Vámpírnaplók volt, most elkezdtem nézni a Bosszú című sorozatot.
9. Van kedvenc országotok, városotok?
- Olaszország. Ha arra gondolok mindig jó emlékek jutnak eszembe. Háromszor jártam nyaralni oda, de ha jól emlékszem Rómában nem jártunk. Ezért oda egyszer mindenképp elmennék.
10. Mivel már itt van a nyakunkon... várjátok a sulit?
- NEM! Bár lehet, hogy egy kicsit igen. Most leszek nyolcadikas, és mivel minden tanár erről az évről beszélt már, így van bennem egy kis izgalom.
11. Mik szeretnétek lenni, ha felnőtök?
- Azt még nem tudom pontosan, de vagy belsőépítész vagy lakberendező.

Frissítve: 2012. szeptember 5.
1. Mennyire vagy elégedett?
- Ha úgy mindenre gondolsz, akkor 10-es skálán 7-es
2. Mi az ami mindig mosolyt csal az arcodra?
- Nem tudom. Talán a húgom az, aki bármikor meg tud mosolyogtatni :)
3. Veled is volt már olyan, hogy vártál valamit (csomagot, utazást, e-mail) és nem jött?
- Nem emlékszem rá
4. Jelenleg ki a legfontosabb személy az életedben?
- A családom. Értük mindent. Tudom, hogy ez több személy, de én nem teszek különbséget.
5. Könnyen barátkozós tipus vagy?
- Annyira nem... :S
6. Ha lenne három kivánságod, mik lennének?
- Gyógyuljon meg a fülem (a jobb fülemmel nem hallok),
- Tudjam meg mi az életcélom,
- Majd egyszer legyen családom.7. Mit tennél, ha a mobilod beesne a WC-be? (értelmes, de muszáj tudnom :D)
- Örülnék, hogy kaphatok másikat. Talán nehezetekre esik elhinni, de nem igen használom a mobilomat. Alig viszem el valahova, sokszor kikapcsolt állapotban van. De attól még örülnék, ha kapnék egy újat, mert a mostanit nem igen szeretem.
8. Volt már olyan, hogy 'kidekoráltad' valakinek a fotóját?

- Azt hiszem igen, valamelyik focista volt talán...
9. Minden nap irsz?

- Még a suliban is :)
10. Milyen elfogalaltságaid vannak még?
- Képszerkesztés
- Suli
- Tanulás
- Szerepjátékozás
- Futás
11. Ki az akivel megosztod a problémáidat?

- Nem volt még olyan, hogy másnak elmondtam volna a problémáimat. Szeretem azokat magam lerendezni.


Kérdések nektek, tőlem:
1. Mi volt a legeslegelső történeted - legyen az géppel írott, füzetben írott - lényege?
2. Mi volt az, ami megtörtént veled, és megírtad a történetedben? (A legutóbbira gondolok)
3. Mennyire tud zavarni, ha egy fantasztikusat kitaláltál, és másnap már nem emlékszel rá?
4. Hogyan oldod meg, ha nem vagy gépközelben, és van ihleted... vagy netán csak egy gondolat?
5. Kinek köszönhetsz a legtöbbet, az írásod javulásában? Lehet az tanár, rokon, író. Ki az, és miért?
6. Ha eltörne mind a két kezed, és lehetetlen lenne írni... Hogyan oldanád meg, hogy írj? (Mert feltételezem, hogy nem hagynád abban)
7. Sírtál már történeten? Min, és mi hatott meg?
8. Melyik karaktered hasonlít rád legjobban?
9. Hogyan tudsz a legjobban írni? (Például a saját szobában vagy nyugtató zene alatt stb.)
10. Mennyire lennél dühös, ha egy felrakatlan fejezeted eltűnne a gépről?
11. Írtál már valaha úgy történetet, hogy egy megtörtént esemény után jutottak eszedbe a gondolatok?

Akik szerintem megérdemlik:

- Lena
- Styles's Wife
- Tyra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése