2012. augusztus 21., kedd

I love your blog


Sziasztok!

Tudom, hogy az előző bejegyzésem is díj volt, de egyrészt nyaraltam, másrészt meg sokan elhalmoztak rendeléssel, és azért a kettő együtt nem megy :) De most már itthon vagyok, és jelentem, hogy már elkezdtem az 5. fejezetet! Nem tudom, hogy mikor hozom, de próbálom minél hamarabb hozni.


Köszönöm  a díjat FantasyGirl-nek, Sophie-nak és Tyra-nak! Imádlak titeket!

1. Tedd ki a díjat.
2. Írj magadról 5 dolgot.
- Most leszek 8. osztályos (igazából most mennék 9-be, de visszafogtak a szüleim)
- Tegnap kezdtem el egy új történetet írni. Címe: If you love me, let me know (viszont füzetbe írom)
- Most a Hamuváros-t olvasom Cassandra Clare-től
- Legújabban Jason Derulo-t hallgatok
- Utálom, ha elvárnak tőlem valamit

3. Jellemezd magad 4 szóval.
- Szétszórt
- Kiállok-magamért
- Feledékeny
- Magabiztos

4. Küldd el 3 embernek. Ha nem baj, én csak két embernek küldeném...

És mindjárt értesítem is őket...

Frissítve: 2012.08.23. 11:35

Köszönöm ezt az igazán megtisztelő díjat Lena-nak!

- Mondj 5 dolgot magadról!
1. 14 éves vagyok
2. Pécsen nyaraltunk a nyáron
3. A rokonéknál mi fúrtuk fel a kerítést. Talán unalmasnak titulálható, de nagyon jó volt!
4. Kicsit fáj, hogy elmúlik mindjárt a nyár, de úgy állok hozzá: ha jönnie kell, jöjjön.
5. 8. osztályos leszek. Ami azt jelenti: bérmálás, ballagás, vizsgák, felvételi, iskolaválasztás és a többi. Kicsit kiráz a hideg, ha erre gondolok

- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
1. A fanfictionöket vagy a saját történeteket preferálod jobban, és miért?
- Én a saját történetet szeretem jobban, mert abban azt csinálok, amit akarok. Viszont a fanfiction-nél van valami korlát, de attól függetlenül az se rossz.
2. Mi az, amire a leginkább ügyelsz egy karakter kidolgozásánál?
- Ne legyen sablonos, és semmiképp se legyen "szétcsúszott". Mégse rakhatunk két olyan tulajdonságot össze, ami nem is igazán tartozik egybe.
3. Melyiket szereted jobban: ha a történet "saját szemszögből" íródik vagy pedig ha E/3-ból?
- Ha saját szemszög. Valahogy sokkal jobban érzem magaménak.
4. Ki a kedvenc karaktered a történetedben, és miért?
- Charlotte, ezt már régebben is említettem. Hasonlít rám... nagyon is.
5. Szeretnél az írással komolyabb szinten is foglalkozni vagy pedig csak hobbiként folytatnád?
- Csak hobbiból

Ha nem baj most nem tennék fel kérdéseket, és nem is adnám tovább :S Mivel írni szeretnék :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése