2012. szeptember 2., vasárnap

Díj

Sziasztok!

Most nem résszel jelentkezem, de ha észrevettétek a SPOILER modult jobb oldalt, akkor láthatjátok, hogy a mai napra ígértem felrakni. Viszont ott van a kérdőjel mögötte, de ha ma nem, akkor holnapra tudom hozni :)


Ezt a díjat nagyon-nagyon köszönöm FantasyGirl-nek!



Szabályok:
1. A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.
Mi ihletett meg ezen történet írására?
- Nem tudom, már régen kitaláltam. Tavaly decemberben azon gondolkoztam, hogy a húgomnak milyen ajándékot adjak. És lényegében így alakult ki a történetem, aminek első címe nem olyan bonyolult... mégsem tudtam megjegyezni. Írtam egy fanfiction-t a testvéremnek, csak más nevekkel, és még kicsit másabb története is volt. De az alap így ihletett meg.
Miért éppen Őt emelted ki a srácok közül?
- Hm... mert akkor éppen Harry volt a kedvencem, és a húgomnak is :)
Mikor tudsz a legjobban írni?
- Mikor nem zavarnak meg, este... valamilyen zene alatt.
Mit szeretsz leginkább a képszerkesztésben?
- Na, hát! Fogalmam sincs... mindegyik más, mindegyikben van kihívás. De amit legjobban szeretek... az, hogy amint megvannak a képek, a fejemben már kitalálom, hogyan nézzen ki. És persze, amit elképzeltem, azt szeretem megvalósítani.
Milyen karakterek bőrébe bújsz legkönnyebben?
- Nem igazán tudom. Én szeretek sok egyéniséget megalkotni, mindegyik más lesz - legalább is erre törekszem. Így mindegyiküket kedvelni tudom valamiért. De biztosan olyan ember bőrébe tudok belebújni a legkönnyebben, mely hasonlít valamennyire rám.

2. 5 kérdést kell feltenned a jelöltödnek.
- Miért pont őket emelted ki a One Direction-ből?
- Mielőtt elindítottad a blogodat, megfogadtál valamit? (Pl.: nem hagyod abba, stb.)
- Köszönheted valaminek, hogy blogot vezetsz, hogy így tudsz írni? (tanár, könyv, író)
- Mi ihlette meg ezt a történeted?
- Körülbelül hány részesre tervezed?

3. 5 dolgot kell mondanod magadról.
- Niki az igazi nevem, de mostanában a Nikus tetszik :)
- Nincs kedvem évnyitóra menni (ma 5-kor lesz)
- Futni van kedvem, de esik az eső
- Reggelire gabonapelyhet ettem
- És bocsánat, hogy értelmetlen dolgokat írok, de már nem tudok mit írogatni magamról

4. 3 One directionhöz fűződő hírt/tényt kell kirakni.
- Felrakták a srácok a VEVO-jukra a Live While We're Young-ot, lyrics-et is (ami szerintem nem lett jó) és egy remix-et is :)
- a One Direction nevet Harry találta ki (de ezt szerintem mindenki tudta)
- És létezik egy amerikai One Direction is, akik nem örülnek, hogy ezt a nevet választották a srácok is

5. Tovább adni 1 embernek, és persze linkelni a blogját!
- Nos... nem régen kezdtem el olvasni a blogját, de az írásstílus és a történet is elnyerte a tetszésemet. Üzenem neki, ha odajutok az utolsó fejezethez, akkor számíthat a kommentemre :) Vagyis nem más, akinek adom, mint... Lena :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése